آخرین اخبار

بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در هفته تربیت بدنی

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۹ پروژه هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
01 آبان 1402
کد مطلب : 8782

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت هفته تربیت بدنی استخر شنای انقلاب یاسوج پس از بهسازی به بهره‌برداری رسید. 

علی محمد روستا در این مراسم با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی ۹ پروژه ورزشی در تمام شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ۱۹ میلیارد تومان برای این پروژه‌‌ها اختصاص یافت.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی امیرآباد دشت‌روم، زمین چمن مصنوعی تل دراز، زمین چمن مصنوعی جوبریز، تکمیل زمین چمن مصنوعی دیل گچساران، زمین چمن مصنوعی سرتیره، زمین چمن مصنوعی برج علی‌رغم و تکمیل سالن ورزشی درغک از جمله پروژه‌های افتتاحی هفته تربیت بدنی است.

روستا با اشاره به اینکه ۸۴ پروژه ورزشی در دست انجام است، گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و ۴۵ میلیارد تومان اعتبارات استانی به این تعداد پروژه اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: با تکمیل و افتتاح این میزان پروژه سرانه فضای ورزشی در استات به طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزش پیشانی مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: از مجموع ۲۲۰ میلیارد سفر رئیس جمهور ۱۰۰ میلیارد تومان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج اختصاص داده شد که با رفع مشکلاتی که این پروژه دارد و همچنین تکمیل هتل ورزش میزبان مسابقات ملی و حتی یین‌المللی باشیم.

وی بیان کرد: در ملاقات های عمومی مردم با استاندار و حوزه عمرانی ورزشکاران از نبود امکانات گلایه دارند که در تلاش برای رفع آیت موارد هستیم.

عین‌الله دهقان با اشاره به افتتاح ۹ پروژه ورزشی گفت: طی دو سال دولت سیزدهم تحول خوبی در حوزه زیرساخت‌های ورزش استان به خصوص در روستاها ایجاد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرانه فضای ورزشی استان طی دو سال اخیر ۶ سانتی متر افزایش یافت و از ۹۸ سانتی‌متر به ۱۰۴ سانتی متر افزایش یافت.

پایان پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دوازده =